POMOC TECHNICZNA

Bezpłatnej pomocy technicznej udzielamy przez telefon nr tel. 788-911-788  oraz e-mail biuro@podsluchy24.pl od PN – PT w godzinach 9 – 17 

Nie odpowiadamy na smsy które zawierają treści techniczne – bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail dotyczący zaistniałego problemu z oprogramowaniem bądź urządzeniem.

PRZED KONTAKTEM TELEFONICZNYM BARDZO PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z KAŻDYM PUNKTEM POMOCY

ORAZ PRZECZYTANIE REGULAMINU

NIE WYSYŁA DANYCH NA E-MAIL LUB SERWER ?

Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest brak połączenia internetowego, należy włączyć przesył danych komórkowych w telefonie bądź uruchomić WIFI i połączyć się z siecią która ma dostęp do internetu. Można to zrobić tylko na telefonie mając do niego dostęp, w przeciwnym wypadku należy poczekać, aż telefon połączy się z siecią. Jeśli telefon ma dostęp do internetu, a dane nadal nie schodzą należy zainstalować oprogramowanie na nowo poprzez instrukcję którą otrzymali Państwo po zakupie programu. – dzieje się tak gdy programy są narażone na format telefonu, aplikacje do czyszczenia ram ściągnięte poprzez użytkownika co jest opisane w instrukcji oprogramowania.

 

CZY OPROGRAMOWANIE JEST WYKRYWALNE ?

Najczęstszą przyczyną wykrywalności oprogramowania jest „powiedzenie czegoś przez przypadek, czego nie powinniśmy wiedzieć” przez tzw. ,,wygadanie się „ . Nasze oprogramowanie stara się być niewidoczne i nie wykrywalne dla użytkownika telefonu komórkowego na którym jest zainstalowane. Przeciętny użytkownik nie jest w stanie sprawdzić samemu czy taki program jest zainstalowany. Każdy program przygotowujemy indywidualnie dla klienta zmieniając kod źródłowy co czyni go bardziej niewidocznym dla skanerów antywirusowych. Dokładamy największych starań by programy antywirusowe nie mogły wykryć programu, ale nie dajemy gwarancji jeśli osoba odda telefon do Firmy specjalizującej się w wykrywaniu podsłuchów w telefonach.

 

CZY MOŻNA PRZENIEŚĆ OPROGRAMOWANIE NA INNY TELEFON ?

W uzasadnionych wypadkach w czasie trwania licencji oprogramowania można przenieść na inne urządzenie z tym samym systemem ANDROID, wystawiana jest wtedy licencja zastępcza w kwocie 0 – 200zł w zależności od czasu trwania licencji. Należy w tym wypadku poinformować sprzedawcę, oraz wymagany jest dostęp do urządzenia na którym oprogramowanie jest obecnie zainstalowane w celu jego usunięcia. Samodzielne przeniesienie licencji bez poinformowania sprzedawcy może skutkować usunięciem nowego urządzenia z panelu www oraz blokadą numeru IMEI na serwerze.

 

UDZIELAMY POMOCY ZDALNEJ POPRZEZ OPROGRAMOWANIE TeamViewer

W tym celu należy pobrać oprogramowanie z tego linku—> KLIK

 

CZY OPROGRAMOWANIE JEST PRZYPISANE DO KONKRETNEGO MODELU TELEFONU CZY DO NUMERU KARTY SIM ?

Oprogramowanie jest przypisane do numeru IMEI w telefonie komórkowym lub tablecie. Jeśli ktoś będzie zmienił numer telefonu w urządzeniu oprogramowanie nadal będzie działało bez potrzeby przeinstalowania lub ingerencji fizycznej w urządzenie. Oprogramowanie można zainstalować wcześniej przed włożeniem karty SIM.

 

JAK WYGLĄDA IKONA W MENADŻERZE APLIKACJI ?

Ikona jak i nazwa oprogramowania w menadżerze aplikacji ukrywa się pod nazwą systemową w urządzeniu. Dzięki czemu nie jest możliwe jego wykrycie, bez użycia specjalnego oprogramowania do sprawdzania programów szpiegowskich.

 

JAK ODINSTALOWAĆ OPROGRAMOWANIE ?

ABY WYŚWIETLIĆ INFORMACJE JAK ODINSTALOWAĆ OPROGRAMOWANIE NALAŻY KLIKNĄĆ TEN LINK

 

CZY PO AKTUALIZACJI SYSTEMU ANDROID W TELEFONIE OPROGRAMOWANIE BĘDZIE DZIAŁAŁO PRAWIDŁOWO ?

W aplikacji SpyONE nie ma żadnych problemów z aktualizacjami systemu.

 

CZY OPROGRAMOWANIE DZIAŁA ZA GRANICĄ ?

Tak oprogramowanie działa na całym świecie. Wystarczy aby telefon miał dostęp do internetu poprzez WiFi lub włączoną transmisje danych.

 

CZY OPROGRAMOWANIE MUSI MIEĆ DOSTĘP DO INTERNETU ?

W czasie gromadzenia danych oprogramowanie nie musi mieć dostępu do internetu, wszelkie dane są magazynowane w ukrytym folderze i przesłane na serwer bądź e-mail w czasie uruchomienia internetu poprzez Wi-Fi lub transmisję danych komórkowych. Niektóre funkcje tj. PANEL NA ŻYWO w programach ,, ANDROID PROFESSIONAL / ANDROID ULTIMATE” potrzebują stałego podłączenia do internetu aby prawidłowo funkcjonowały.

 

CZY OPROGRAMOWANIE JEST W JĘZYKU POLSKIM ?

Tak każdy nasz program oraz instrukcja instalacji do niego dołączona jest w języku polskim.